Isikuandmete töötlemine


Isikuandmete töötlemine E-poes

Kehtib alates 25.5.2018

Üldinfo

E-poe tooteid müüb Kiddex Oy registrikoodiga 2174959-8. Müüme tooteid täisealistele eraisikutele Eestis ja mujal EU:s. Toodete hinnad sisaldavad käibemaksu. Müüjal on õigus teha toodete ning tarne hindades muudatusi.

Allpool on välja toodud Kiddex Oy isikuandmete töötlemise põhimõtted, mis puudutavad kõigi meie poodide (Kiddex, Minim.ee ja Minim.fi) teenuseid. Täpsemat infot saad soovi korral e-poe klienditeenindusest aadressil info@minim.ee.

Allpool on väljatoodud muu hulgas:

  • kuidas töötleme kliendi isikuandmeid
  • milliseid kliendi isikuandeid võime koguda
  • millisel eesmärgil kliendi isikuandmeid kasutame
  • kliendi õigused seoses kogutud isikuandmetega

ISIKUANDMETE REGISTRI HALDAJAD

  • Kiddex Oy, 2174959-8

Eelpool mainitud registri haldajad haldavad käesolevas isikuandmete töötlemise infos kirjeldatud kliendiregistrit teineteisest sõltumatult ning moodustavad koos antud isikuandmete töötlemise infos kirjeldatud Ettevõtte.

REGISTRI KONTAKTINFO

  • Telefoninumber: 0400312165
  • E-mail: info@kiddex.fi
  • Aadress: Hankasuontie 8, 00390 Helsinki, Soome

REGISTRI NIMI 

Kliendiregister

ISIKUANDMETE KASUTAMISE EESMÄRK JA TAUST

Kliendiregistrisse kogutakse Ettevõtte klientide isikuandmeid, et teenuseid oleks võimalik pakkuda korrektselt ning vastavalt seadustele. Kliendi andmeid kasutatakse eelkõige kliendisuhete hoidmiseks, kontakteerumiseks ning turundamiseks.

REGISTRI SISU

Registrisse kogutakse kliendi need andmed, mida klient on loovutanud tellimust tehes ning mida peetakse vajalikuks kliendisuhte hoidmiseks.

  • Nimi
  • Telefoninumber
  • E-posti aadress
  • Tellimuse lisainfo ja erisoovid
  • Nõusolek vastu võtta turundussõnumeid e-posti teel
  • Nõusolek vastu võtta turundussõnumeid SMS-i teel

Lisaks võib Ettevõte salvestada kliendiregistrisse kliendi järgnevad andmed:

  • Aadress
  • Kliendi üldised andmed seoses pakutavate teenustega
  • Kliendile antud allahindlused
  • Lisainfot, mille abil kliendisuhte ajal tekkinud kliendi andmeid saab kasutada ka edaspidi kliendi kasuks

Lisaks eelpool mainitule jääb Ettevõttele teave tellimuse esitamise ajast (tellimuse kuupäev ja kellaaeg).

REGISTRI TEABEALLIKAD

Kliendi isikuandmed saadakse siis, kui klient esitab tellimuse või muul moel loovutab oma isikuandmeid Ettevõttele.

Lisaks eelpool mainitule võidakse teenuse pakkumise ajal kliendist salvestada lisainfot, et tagada kvaliteetne teenindus ka edaspidi. Selline info on näiteks kliendile sobivad teenused ja kaubad ning muud kliendisuhte seisukohalt olulised andmed.

Lisaks eelpool mainitule võib ettevõte koguda oma internetilehekülgede kasutajate kohta koguda analüütiliste tööriistade abil anonüümset kasutajainfot. Ettevõttel on õigus kasutada oma internetilehekülgedel küpsiseid, millest võib klient loobuda brauseri seadmete abil.

ISIKUANDMETE EDASTAMINE 

Isikuandmete edastamisel lähtume seadusandlusest.

Kliendi nimi, aadress, telefoninumber ning e-posti aadress edastatakse Ettevõtte logistikapartneritele kauba kohaletoimetamiseks ning arvega maksmisel teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.

Isikuandmeid võidakse vajadusel edastada vastavalt seadusandlusele ametivõimudele. Kliendiregister on salvestatud ja kaitstud nii, et kõrvalistel isikutel puudub sellele juurdepääs.

KLIENDIREGISTRI KAITSE

Ettevõte on korraldanud registri turvalisuse üldiselt aktsepteeritaval viisil ja otsib kõige sobivamaid tehnilisi lahendusi, et vältida volitamata isikute juurdepääsu oma infotehnoloogiasüsteemidele, samuti käsitsi hooldatud ja salvestatud andmetele.

Vaid Ettevõtte töötajatel on juurdepääs kliendiregistri andmetele.

ANDMETE KONTROLLIMINE

Kliendil on õigus teada, milliseid tema isikuandmeid on Ettevõtte kliendiregistrisse salvestatud või et tema kohta ei ole kliendiregistrisse salvestatud andmeid. Ettevõte peab samas välja tooma kliendiregistri teabeallikad, milleks kliendiregistris olevat infot kasutatakse ning vastavalt seadusele loovutatakse.

Isik, kes soovib kontrollida enda kohta salvestatud isikuandmeid, esitab Ettevõttele vabas vormis allkirjastatud avalduse või täidab selleks ettenähtud blanketi.

ISIKUANDMETE PARANDAMINE

Kui klient avastab näiteks isikuandmeid kontrollides, et kliendiregistris on tema kohta puudulik või vale info, on kliendil õigus nõuda Ettevõttelt oma andmete parandamist.

MUUD ÕIGUSED

Ettevõttel on õigus seda privaatsusavaldust aeg-ajalt muuta, et see vastaks seaduslikele kohustustele.

Ettevõttel on kohustus oma-algatuslikult või kliendiregstrisse kantud isiku soovil muuta, eemaldada või täiendada kliendiregistris olevaid andmeid, mis on puudulikud, ebavajalikud või vananenud. Kui Ettevõte ei heakskiida kliendi andmete uuendamist, antakse kliendile õigustatud vastus, kus tuuakse välja põhjused, mille tõttu kliendi soovi ei täidetud.

Eelpool väljatoodule lisaks on kliendil õigus keelduda oma andmete kasutamiseks reklaami saatmise eesmärgil.



Ostukorv on tühi.

Tellimistingimused

Veebipoe Minim.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Kiddex Oy (registrikood FI21749598), asukohaga Hankasuontie 8, 00390, Helsinki, Soome.

Kiddex Oy on toodete maaletooja, tootevaliku aluseks on kvaliteet, disain, looduslähedus ja ökoloogilisus.

Kui Sul on küsimusi meie toodete või ettevõtte kohta, võta meiega ühendust. Vastame meeleldi!

Tellimine

Toodete tellimine toimub interneti kaudu.

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Kõikide tellimuste eest saadetakse kliendile kinnitav e-kiri, milles on näha ostusumma, toodete kohaletoimetamise kulud ning tellitud tooted. Tellimuse kinnituse saamine eeldab e-posti aadressi sisestamist tellimust vormistades.

Tellimus esitades nõustub klient kehtivate müügitingimustega.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Makseviisid

Kõik veebipoes olevad hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

E-poes on võimalik valida kahe makseviisi vahel:

Arvega tasumine. Saadame arve Sinu poolt sisestatud e-posti aadressile ühe tööpäeva jooksul tellimuse esitamisest. NB! Automaatselt edastatav tellimuse kinnitus ei ole arve. Arvega tasumisel pannakse tellimus teele, kui arve on laekunud. Palume tasumisel kasutada arvel olevat viitenumbrit. IBAN: FI02 5780 4120 0197 05 BIC/SWIFT: OKOYFIHH

Maksekeskuse pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop, Poco Pay, Liisi ID). Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud pangalingil ning see juhatab Teid edasi valitud intenetipanga lehele. Internetipanka sisse logides näete valmis maksekorraldust. 

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome

Tellimusi väljastatakse laost igal argipäeval. Kui ei ole märgitud teisiti, jõuab tellimus kohale 2-3 argipäeva jooksul alates sellest hetkest, kui see on laost teele pandud. Kaup toimetatakse vastavalt kliendi postiindeksile lähimasse DPD pakipunkti või -automaati.

Kauba tarnekulu on 3,90 eurot. Üle 50 eurostele tellimustele tarnekulu ei lisandu.

Tarnekulud sisaldavad tellimuse käsitlemise ning saatmise maksumust. 

Vahetamine ja tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on kliendil õigus tooted 14 päeva jooksul tagastada või ümber vahetada. Vahetamise ja tagastamise õigus kehtib vaid originaalpakendis, kasutamata ning müügikõlbulikele toodetele. 

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

Toodete tagastamiseks esitab ostja hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest vabas vormis avalduse aadressile info@minim.ee.

Kauba tagastamise avaldusse tuleb lisada:

  • ostja nimi, aadress ja telefoninumber
  • ostu kuupäev, ostetud tooted ning ostusumma
  • pangakonto number
  • ostu kviitung või selle koopia

Tooted tagastatakse aadressile:

Kiddex Oy

Hankasuontie 8

00390 Helsinki

+358 400 325 545

Kauba tagastamise kulud kannab ostja. Veebipood katab tagastamise kulud juhul, kui kliendile on saadetud vale või defektiga kaup.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui pakk ei ole ettenähtud ajaga kohale jõudnud/oled saanud defektse toote

Juhul, kui toode on transpordi käigus kaduma läinud, viga saanud või on Sulle saadetud vale toode, võta meiega koheselt ühendust aadressil info@minim.ee.

Teata meile puudulikust tootest või hilinenud kohaletoimetamisest 14 päeva jooksul. Kui pakend on viga saanud transpordi käigus, tuleb sellest koheselt teatada transpordifirmat.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. 

Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@minim.ee või helistades telefonil:+358 400 325 545.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul. 

Muu info

Kiddex Oy:l on õigus muuta müügitingimusi. Kliendil on võimalus enne tellimuse esitamist tutvuda müügitingimustega.

Kiddex Oy käsitleb kliendi andmeid konfidentsiaalselt. Kiddex Oy kohustub mitte avalikustama kliendi andmeid kolmandatele osapooltele.